The Versatile Blogger Award!

Multumesc Oanei de pe blogul Live your books pentru nominalizare!

 
 
Regulile sunt:
 
1. Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruluri despre tine.
7 lucruri despre mine:
1. Sunt o fire calma si nu caut cearta, dar daca mi-ai spus  ceva care m-a deranjat, sa te fereasca Dumnezeu de gura mea!
2. Iubesc liceul! Nu am crezut ca voi avea vreodata parte de colegi asa de extraordinari care sa nu caute cearta si barfe in oric se intampla in jurul lor. E ca un dar venit din cer!
3. Sunt o fire mai romantica decat ati crede! Nici macar mama nu se gandeste la cat de multe lucruri romantice se invart in capusorul meu!
4. Motto-ul meu (unul dintre ele) este: Foloseste-te de oameni, atata timp cat ai ceva de castigat. Bine, nu sunt chiar atat de profitoare, nu bag oamenii in necazuri doar ca sa scap eu, dar imi place ca am o oarecare influenta asupra celor din jurul meu.
5. Lucrul pe care probabil il stiti despre mine deja este faptul ca ador cartile! Le devorez in masura timpului pe care il am…sau nu. Din cauza pasiunii mele pentru lectura, in clasa a8a am fost prinsa citind in ora de mate volumul 2 din „Cercul Secret”, lucru care mi-a adus porecla, din partea profei, de Cercul Polar. Oh, cat imi e de dor de profa de mate!!!
6. Am realizat ca imi placea matematica datorita profei…Anul acesta abia astept sa se termine orele(am cu altcineva matematica…:( )
7. Sunt zgarcita…Foarte zgarcita! Nu imi place sa-mi chetuiesc banii, eu ii cheltuiesc doar pe cei ai altora! De asta am strans o suma destul de mare la pusculita (ganditi-va la milioane)! 
Ok, acum nominalizatele mele:
12. This gay is my boyfriend: http://bonaculipici.wordpress.com/
~Ankita~
7 comentarii la “The Versatile Blogger Award!

  1. larisaoana spune:

    Încă 2 :-w Hai, Ankita, ne plec secretele.
    Sper să fie bine şi la liceul pe care voi alege să îl urmez.

    Am rezolvat şi eu, uite aici: http://oanabooks.wordpress.com/2013/06/08/the-versatile-blogger-award/

  2. Roxana spune:

    Multumesc frumos! :*

Deci, ce crezi?

