Concurs by Alee :D & Miky

Where wild roses grow

Salutt timpul trece

blogul creste 

Asa ne marim noi

Pana numaram la 2 

Am ajuns la un numar magic

Unul cu adevarat strasnic

Am ajuns la 8 000

Auziti copii?

Si ca e un numar frumos 

M-am gandit asa pe dos:

Sa fac un concurs ca nu e greu

Participati?Aveti tupeu?

Un concurs cu premii

Asa se face de decenii

Ce premiu as putea sa va dau?

O carte asa ca dar?

De ce nu?Asa sa fie!

Spun eu,nu din manie

Primul loc 6 carti va castiga

Asa va-ti bucura?

Eu zic ca da ,parerea mea.

Carti electronice ca’s frumoase

Si pline de lucruri intoarse

Rasucite si invartite

In toate felurile ciobite

Ok sper ca va placut mica mea introducere acum revenind la lucruri serioase:

Reguli:

1 Sa dea follow la acest blog 😀

2 Sa anunte despre acest concurs si sa imi spuna intr-un comentariu unde a anuntat ,pe…

Vezi articolul original 166 de cuvinte mai mult

Deci, ce crezi?