Shine on Award!

 

shineon1

Multumesc   pentru nominalizare!

THE RULES ARE:

1. Display the award logo on your blog.

2. Link back to the person who nominated you.

3. State 7 things about yourself.

4. Nominate 15 other bloggers for this award and link to them.

5. Notify those bloggers of the nomination and the award requirements.

Deci, punctele 1 si 2 sunt bifate, trec la punctul 3. 

7 lucruri despre mine:

1. Sunt mai timida decat par si incerc sa fiu cat mai dezinvolta posibil.

2. Iubesc cartile politiste, atata timp cat au acea doza de mister care te face permanent sa te intrebi cine naiba este criminalul!

3. Imi place sa-l terorizez pe tata. De obicei ne batem pe telecomanda pana cand incep sa il cicalesc si mi-o da de buna voie. Si de cate ori trebuie sa merg la magazin sa cumpar paine sau alte alimente, fac in asa fel incat se duce el in locul meu.

4. Liceul m-a schimbat radical. De cum am terminat clasa a a8a mi-am dat seama cat de diferita pot sa fiu fata de anii de gimnaziu si cat de mult am de castigat din chestia asta. 

5. Nu stiu sa merg cu bicicleta. Mama se roaga de mine din clasa a3a de cand mi-a luat una sa ma urc pe ea, dar pur si simplu mi-e lene sa invat. Nu stiu, nu mi se pare un lucru atat de important. Mai bine citesc o carte in timpul in care as putea invata sa merg pe bicicleta. E mult mai educativ!

6. Imi place la nebunie sa fac misto de altii, mai ales daca sunt prosti sau mai inceti la minte. Stiu, nu e frumos sa judeci, dar unele persoane sunt atat de enervante – si culmea, ei chiar isi dau seama de asta, dar nu fac nimic! – incat nu pot sa ma abtin. 

7. Probabil v-am plictisit deja…Dar se termina acum. Ultimul lucru este acela ca sunt dispusa la orice ora din zi sa fac bunjee-jumping, sa sar cu parasuta sau sa fac sarituri in apa(asta in cazul in care as invata sa inot).

Nominalizatii sunt:

  1. Blair
  2. Carro
  3. Alee
  4. Lexy
  5. Lizzy
  6. Roxana
  7. Vampireblack
  8. Nihara
  9. Miky
  10. Ana
  11. Kristynne
  12. Emma
  13. Oana
  14. ValenTyna

Daca mai sunt bloggeri pe care nu i-am trecut, puteti lua leapsa oricum! XoXo!

~Ankita~

Deci, ce crezi?